Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa w kolumbijskiej dżungli

Lotnictwo cywilne, 08 września 2014

W Kolumbii rozbił się samolot Piper Navajo z ośmioma pasażerami i dwoma członkami załogi na pokładzie. Wszyscy zginęli.

Miejsce katastrofy Pipera Navajo szybko odkryto dzięki unoszącemu się nad nim słupowi dymu. Jako pierwszy dotarł tam śmigłowiec wojskowy, którego załoga odnalazła 3 ciała ofiar

W sobotę mały samolot dyspozycyjny Piper Navajo leciał na trasie z Araracuara do Florencia. Na jego pokładzie znajdowało się 8 pasażerów i 2 pilotów. Około 14:50 czasu lokalnego (19:50 GMT) operator samolotu zgłosił jego zaginięcie. Spalony wrak znaleziono w dżungli amazońskiej, ok. 10 km od Puerto Santander w departamencie Caquetá na południu Kolumbii.

Nie wiadomo co było przyczyną katastrofy. Ustalono jedynie, że zginęli w niej wszyscy znajdujący się na pokładzie rozbitego samolotu. Pierwszym pilotem był Luis Eduardo Patiño.

Rozbity samolot to dwusilnikowy Piper PA-31-350 Navajo nr rej. HK-4755, nr ser. 31-7952044. Należał do małej kompanii Laser Aero.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.