Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Brussels znowu w Warszawie

Lotnictwo cywilne, 18 września 2014

Od ubiegłego tygodnia Brussels Airlines wykonują loty do Warszawy.

Zdjęcie: Brussels Airlines

Dzisiaj w Warszawie odbyła się konferencja prasowa belgijskich Brussels Airlines. Przewoźnik wycofał się z Polski 2 lata temu, ze względu na trudną sytuację finansową. Obecnie znów jest aktywny na naszym rynku. Od 27 czerwca samoloty Brussels wykonują rejsy pomiędzy stolicą Belgii i Krakowem. Połączenie to obsługiwane jest w poniedziałki, środy, piątki i niedziele.

W zeszłą niedzielę zainaugurowano loty pomiędzy Brukselą i Warszawą. Na tej trasie samoloty będą wykonywały 2 rejsy dziennie, za wyjątkiem soboty, gdy odbywać się będzie tylko 1 lot.

Połączenia pomiędzy Belgią i Polską obsługiwane będą przez Airbusy A319 i Avro RJ100. Wyloty ze stolicy naszego kraju zaplanowano w godzinach rannych, a powroty – wieczornych. Takie rozwiązanie jest bardzo korzystne w przypadku podróży biznesowych – mówi Lars Redeligx, dyrektor handlowy Brussels Airlines.

Brussels Airlines są narodowym przewoźnikiem Belgii. Przedsiębiorstwo, w którym 45% udziałów ma Lufthansa, zatrudnia 3500 osób. Flota Brussels Airlines składa się z 8 Airbusów A330, 6 A320, 16 A319, 12 Avro RJ100 i 3 Bombardierów Dash 8 Q400. Siatka połączeń obejmuje 60 destynacji w Europie, 19 w Afryce i 2 w USA.


Drukuj Góra