Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Kolejne Airbusy dla easyJet

Lotnictwo cywilne, 19 września 2014

Linie easyJet zamówiły 27 samolotów Airbus A320.

Nowe A320 przeznaczone dla easyJet zostaną wyposażone w sharklety / Rysunek: Airbus

Niskokosztowe towarzystwo easyJet postanowiło wykorzystać opcję zakupu kolejnych samolotów wąskokadłubowych. Zawarte wczoraj porozumienie z Airbusem dotyczy nabycia 27 A320ceo. Nowe samoloty zostaną dostarczone przewoźnikowi w latach 2015-2018. Jak można przeczytać w oficjalnym komunikacie zagwarantuje to linii elastyczność w kontynuowaniu […] strategii stabilnego rozwoju i pozwoli wykorzystać możliwości, jakie oferuje rynek (easyJet z Krakowa do Bazylei, 2013-07-04).

Według przedstawicieli easyJet obecna generacja A320 umożliwia ograniczenie kosztu na miejsce o 7-8% w porównaniu z A319 obecnej generacji. Samoloty oferowane są po znacznie niższej cenie w porównaniu z katalogową (według producenta A320ceo kosztuje 93,9 mln USD, czyli 391 mln PLN) i będą finansowane m.in. ze środków własnych easyJet, z należności, z wykorzystaniem leasingu zwrotnego oraz przy pomocy finansowania zewnętrznego.

Wprowadzamy nowe samoloty do naszej floty, ponieważ dostrzegamy liczne nowe możliwości, które będziemy mogli wykorzystać w najbliższym czasie. Zmiany wprowadzamy również z myślą o dalszym ograniczeniu kosztów działalności – powiedziała Carolyn McCall, prezes easyJet.

W efekcie najnowszego zamówienia, flota easyJet do 2019 zwiększy się do 304 samolotów. Na 30 września br. w jej skład wchodzić ma 226 samolotów A319 i A320, napędzanych silnikami CFM International CFM56. Podpisane umowy umożliwiają easyJet zmienianie liczebności floty, od 204 do 316 samolotów, do 2019, w zależności od sytuacji na rynku. Dotychczas towarzystwo złożyło łączne zamówienia na 315 Airbusów A319 i A320, z opcją na 100 kolejnych (Paris Air Show 2013: Airbusy A320 dla easyJet, 2013-06-18).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.