Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Swiss wraca do Krakowa

Lotnictwo cywilne, 10 października 2014

Po latach przerwy na krakowskie lotnisko wracają Swiss International Air Lines.

Zdjęcie: Marcin Sigmund

Od maja 2015 szwajcarski przewoźnik będzie wykonywał na trasie Kraków-Zurych cztery loty tygodniowo – w poniedziałki, środy, piątki i niedziele. Połączenie będzie obsługiwane przez samoloty BAe Avro RJ100, zabierające na pokład 97 pasażerów (na zdjęciu).

Linie Swissair, z których wywodzą się Swiss International Air Lines, wykonywały już loty z Zurychu do Krakowa, od pierwszej połowy lat 1990. do 2006. Wówczas na tej trasie latały samoloty należące do linii Crossair, a w końcowym okresie funkcjonowania połączenia – do Styrian Spirit.

Obecnie Swiss International Air Lines będą musiały konkurować z Eurolotem, który od czerwca 2012 także lata z Krakowa do Zurychu. Atutem szwajcarskiego przewoźnika w walce o pasażerów mogą być nie tylko połączenia z punktu do punktu, ale przede wszystkim bogata oferta tranzytowa.

Na podstawie informacji Marcina Sigmunda


Drukuj Góra