Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy Dreamliner już w Maroku

Lotnictwo cywilne, 05 stycznia 2015

Narodowy przewoźnik Maroka odebrał pierwszego Dreamlinera.

Pierwszy Dreamliner przekazany marokańskim liniom startuje do lotu do macierzystego portu / Zdjęcie: Royal Air Maroc

Linie Royal Air Maroc odebrały pierwszego Boeinga 787-8. Ceremonia przekazania samolotu odbyła się w zakładach Boeinga w Everett 31 grudnia ub. r., jednak producent poinformował o niej dopiero dzisiaj.

Następnie pierwszy marokański Dreamliner, który będzie zarazem pierwszym samolotem tego typu, eksploatowanym w rejonie Morza Śródziemnego, wykonał przelot non-stop do macierzystej bazy, mieszczącej się w porcie lotniczym Casablanca im. Muhammeda V. Długość lotu wyniosła 8867 km.

Narodowy przewoźnik Maroka zamówił 5 Dreamlinerów, z opcją na jeszcze jednego. Obecnie flota linii składa się niemal wyłącznie z samolotów produkowanych przez koncern z Seattle. W jej skład wchodzi 6 Boeingów 737-300, 31 737-800, 1 747-400, 5 767-300ER, towarowy 737-300F oraz pojedynczy Airbus A320 i 4 Embraery 190. Siatka połączeń obejmuje ponad 50 destynacji w Afryce, Ameryce Pn., Azji i Europie.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.