Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Więcej C-17 dla ZEA

Lotnictwo wojskowe, 02 marca 2015

Wojska lotnicze ZEA pozyskały dwa dodatkowe ciężkie samoloty transportowe C-17 Globemaster III.

ZEA pozyskała dwa dodatkowe ciężkie samoloty transportowe C-17 Globemaster / Zdjęcie: Boeing

Podczas zakończonych w minionym tygodniu targów IDEX w Abu Zabi wojska lotnicze ZEA ogłosiły zakup dwóch dodatkowych C-17. Samoloty pozyskano kosztem 618 mln USD (2,2 mld zł). Ich dostawy można spodziewać się w najbliższych miesiącach. 

Wojska lotnicze ZEA pozyskały już w przeszłości sześć Globemasterów (Emiraty kupiły 6 C-17). Nowe samoloty będą służyły do transportu wyposażenia wojskowego, używanego m.in. do bombardowania pozycji islamistów w Iraku i Syrii. 

Pozyskane przez ZEA samoloty transportowe będą pochodziły z ostatniej partii samolotów, produkowanych przez Boeinga z własnych środków. Pod koniec 2014 pojedynczy transportowiec zakupiła Kanada (Kanada potwierdza zakup kolejnego C-17, 2014-12-23). Z kolei jesienią Departament Obrony USA wydał zgodę na sprzedaż czterech samolotów Australii (Australia kupi kolejne C-17A, 2014-10-06). 

Wcześniej pojawiły się informacje o dwóch samolotach nabytych przez niewymienione z nazwy państwo. Część mediów sugerowała, że jest nim Algieria, jednak informacje te zostały zdementowane u źródła (C-17 jednak nie dla Algierii, 2014-12-21).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.