Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Sharklety dla A330neo

Lotnictwo cywilne, 24 kwietnia 2015

Airbus wybrał Korean Air Aerospace jako producenta rozpraszaczy wirów brzegowych (Sharkletów) do samolotów A330neo.

Sharklety dla A330neo zostały skonstruowane na podobieństwo analogicznych elementów zastosowanych w samolocie A350 / Rysunek: Airbus

Korean Air Aerospace Division (KAL-ASD), dział produkcji lotniczo-kosmicznej grupy Korean Air, został wybrany przez Airbusa jako dostawca nowych rozpraszaczy wirów brzegowych, tzw. Sharkletów (na rysunku), dla samolotów komunikacyjnych z rodziny A330neo. Na mocy zawartej umowy KAL-ASD będzie produkować kompozytowe elementy w zakładach w Busan, a następnie dostarczać je na linię montażu końcowego A330 w Tuluzie.

Jak przewiduje producent, Sharklety, w połączeniu z najnowszymi silnikami Rolls-Royce Trent 7000, innymi ulepszeniami aerodynamiki i nowymi rozwiązaniami wyposażenia kabiny pasażerskiej, zmniejszą zużycie paliwa o 14% w przeliczeniu na jednego pasażera w porównaniu z samolotami A330ceo. Maksymalny zasięg samolotu ma wzrosnąć o 740 km. Dostawy A330neo rozpoczną się w czwartym kwartale 2017.

KAL-ASD od jest przemysłowym partnerem Airbusa od ponad 25 lat. Obecnie wytwarza i dostarcza Sharklety do samolotów rodziny A320 (250. Airbus dla easyJet, 2015-04-22), panele pokrycia kadłuba i podłogi do samolotów rodziny A330 (Półtora tysiąca zamówionych A330, 2015-04-21) oraz kompozytowe drzwi ładunkowe do A350 (Wietnamski A350 opuszcza lakiernię, 2015-03-09).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.