Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

W Sewilli rozbił się A400M

Lotnictwo wojskowe, 09 maja 2015

W czasie lotu testowego, tuż po starcie z lotniska w hiszpańskiej Sewilli rozbił się samolot transportowy A400M. Zginęły 4 osoby znajdujące się na jego pokładzie, a 2 są ciężko ranne.

Dziś ok. 13:00 czasu lokalnego, ok. kwadransa po starcie z lotniska San Pablo w hiszpańskiej Sewilli rozbił się samolot transportowy Airbus A400M. Maszyna, prawdopodobnie z powodu problemów technicznych zawróciła na pas startowy. Rozbiła się lecąc już w kierunku lotniska i całkowicie spłonęła.

Wrak znaleziono 2 km na północ od lotniska. Na pokładzie samolotu znajdowało się 6 osób, samych Hiszpanów, w tym dwaj piloci, mechanik i 3 inżynierów z wytwórni Airbusa. 4 z nich zginęło, a 2 zostało ciężko rannych.

Samolot wykonywał lot testowy po zakończeniu montażu. Był jeszcze własnością wytwórni Airbus Industries. Był to A400M nr rej. EC-403/A4M0, nr fabryczny CASA423 EADS, nr seryjny A4D23, przeznaczony dla wojsk lotniczych Turcji. Samolot miał być przekazany odbiorcy w czerwcu.

To pierwsza katastrofa samolotu tego typu.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.