Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Loty z Bydgoszczy do Krakowa

Lotnictwo cywilne, 29 czerwca 2015

Wczoraj odbył się inauguracyjny lot na trasie z Bydgoszczy do Krakowa. Jest ona obsługiwana przez linię Sprintair.

Od 28 czerwca do 30 września 2015 linie lotnicze Sprintair będą wykonywały trzy loty tygodniowo na trasie z Bydgoszczy do Krakowa / Zdjęcie: Marcin Sigmund

Rejsy z Bydgoszczy do Krakowa odbywać się będą do 30 września 2015 i będą realizowane trzy razy w tygodniu: w środy, piątki i niedziele. Trasę obsługują 33-miejscowe samoloty turbośmigłowe SAAB 340.

Miesiąc wcześniej, 28 maja, została podpisana umowa pomiędzy Urzędem Miasta Bydgoszczy a Sprintair, na promocję tego miasta poprzez połączenia lotnicze na trasie Bydgoszcz-Kraków. Przewoźnik ten był jedynym, który wystartował w przetargu na realizację usługi.

W ramach umowy, za sumę 1,47 mln zł, linia ma wykonać 41 rotacji na trasie Bydgoszcz-Kraków-Bydgoszcz. Ponadto przewoźnik zobowiązał się do promocji regionu poprzez zamieszczenie baneru reklamującego Bydgoszcz na swojej stronie internetowej, naklejenie logotypu miasta na samolocie, który będzie obsługiwał tę trasę i dystrybucji materiałów promujących Bydgoszcz na jego pokładzie.

Trwające 90 minut loty z Bydgoszczy do stolicy Małopolski mają być alternatywą dla zajmującej prawie 7 godzin jazdy samochodem lub 8-godzinnej podróży pociągiem. To już kolejna próba realizacji regularnych rejsów z Bydgoszczy do Krakowa. W 2012 na tej trasie operował OLT Express. W ciągu niespełna miesiąca z połączenia skorzystały ponad 3 tys. pasażerów, a średnie wypełnienie samolotów wyniosło ponad 90%. Pod względem popularności była to druga po Warszawie trasa z Bydgoszczy.

Na podstawie informacji Marcina Sigmunda


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.