Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa Su-24M w Kraju Chabarowskim

Lotnictwo wojskowe, 06 lipca 2015

W Kraju Chabarowskim FR rozbił się bombowiec frontowy Su-24M. Obaj członkowie jego załogi zginęli.

Dziś o 14:35 czasu moskiewskiego podczas startu do rutynowego lotu treningowego w warunkach nocnych z lotniska Churba w Kraju Chabarowskim FR (kilkanaście kilometrów od Komsomolska nad Amurem) rozbił się bombowiec frontowy Su-24M. Samolot startował z kompletem uzbrojenia. Po rozbiegu oderwał się od pasa, ale tuż po tym zwalił się na lewe skrzydło. Wrak spłonął, ale uzbrojenie nie wybuchło.

Obaj członkowie jego załogi zginęli. Jednemu z nich udało się katapultować, ale spadochron nie zdążył się rozwinąć. Na ziemi nikomu nic się nie stało. Samolot spadł na pusty obszar niedaleko pasa startowego.

Wkrótce po ugaszeniu pożaru odnaleziono rejestratory pokładowe samolotu. Na razie nie wiadomo jednak, co było przyczyną katastrofy. Do czasu wyjaśnienia co się stało, loty Su-24M należących do WWS zostały wstrzymane. Wstępne oceny mówią o możliwej awarii zespołu napędowego.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.