Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

W poszukiwaniu następcy Honkerów

Wojska lądowe, Strategia i polityka, Przemysł zbrojeniowy, 24 lipca 2015

Inspektorat Uzbrojenia zapoczątkował procedurę udzielenia zamówienia na dostawę samochodów ciężarowo-osobowych wysokiej mobilności.

IU zapoczątkował kolejny etap postępowania na dostawę do 2022 co najmniej 882 samochodów ciężarowo-osobowych wysokiej mobilności – następców obecnie eksploatowanych Honkerów / Zdjęcie: US Army

Inspektorat Uzbrojenia zapoczątkował kolejny etap postępowania o kryptonimie Mustang na dostawę w latach 2016-2022 co najmniej 882 samochodów ciężarowo-osobowych wysokiej mobilności. Pojazdy zastąpią obecnie eksploatowane Honkery. Wozy zostaną kupione w dwóch wersjach: nieopancerzonej (841 egz.) i opancerzonej (41).

Dopuszczalna masa całkowita samochodu w wersji nieopancerzonej nie może przekraczać 3,5 t. Wóz musi być zdolny do przewozu 9 osób lub co najmniej 1 t ładunku. W przypadku pojazdu opancerzonego, na jego pokładzie powinno zmieścić się 5 osób, a ładowność nie może być mniejsza niż 600 kg.

Pojazdy w wersji opancerzonej muszą również mieć osłonę balistyczną (obejmującą też szyby) co najmniej na poziomie 1 (zgodnie z normą STANAG 4569) i osłonę przeciwminową na poziomie nie mniejszym niż 1 (STANAG 4569). Koła wozu powinny być wyposażone we wkładki typu run-flat.

Zaproszenie do dialogu technicznego w programie Mustang ogłoszono pod koniec czerwca 2013. Procedurę zakończono we wrześniu tego samego roku. 


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.