Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Emirates wycofały Boeingi 777-200

Lotnictwo cywilne, 03 sierpnia 2015

Linie lotnicze Emirates zakończyły eksploatację samolotów komunikacyjnych Boeing 777-200.

Ostatni należący do Emirates Boeing 777-200 (A6-EMF) został niedawno wycofany z eksploatacji, po niemal 20 latach i przebyciu ponad 60 mln km. Po usunięciu malowania przewoźnika samolot trafił na składowisko do Arizony / Zdjęcie: Emirates

Linie lotnicze Emirates wycofały z eksploatacji ostatni samolot komunikacyjny Boeing 777-200. Dzięki temu średni wiek floty przewoźnika wynosi teraz nieco ponad 6 lat, co powoduje, że jest ona jedną z najmłodszych w świecie.

Inwestowanie w nowoczesne samoloty szerokokadłubowe zawsze było podstawą naszej strategii i odnoszonych dzięki temu sukcesów. W celu utrzymania floty w stanie nowoczesności, wydajności i zachęcenia klientów, regularnie wycofujemy z eksploatacji starsze samoloty – powiedział wiceprezes ds. operacyjnych Emirates Adel Al-Redha.

W 2014 i pierwszej połowie 2015 Emirates wycofały ze służby 3 Boeingi 777-200 i 8 A340-500. Zgodnie z zawartymi porozumieniami są one zwracane leasingodawcom lub wystawiane na sprzedaż.

Obecnie flota Emirates składa się z 234 samolotów. Większość stanowią Airbusy A380 i Boeingi 777-300ER. Przewoźnik oczekuje na dostawy kolejnych samolotów w/w typów – w br. do eksploatacji wejdzie ich 26 (Trenty 900 dla A380 Emirates, 2015-04-20, Pierwszy przegląd typu C Airbusa A380, 2014-12-16, Setny Boeing 777-300ER dla Emirates , 2014-10-30), a także zamówił najnowsze Boeingi 777X (Dubai 2013: Boeing 777X za 6 lat, 2013-11-19).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra