Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Porozumienie ANA z Boeingiem

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 26 września 2008

All Nippon Airways (ANA), pierwsza linia lotnicza, która w kwietniu 2004 złożyła zamówienie na 50 Boeingów B787, zawarła porozumienie w sprawie nowych terminów dostaw. Pierwsze Dreamlinery rozpoczną służbę w sierpniu 2009.

ANA miała otrzymać Dreamlinery jako pierwszy przewoźnik na świecie, w maju 2008. Z powodu opóźnień w programie produkcji (zobacz: B787 o kolejny miesiąc później), termin ten okazał się jednak nierealny. Amerykański producent został zmuszony do renegocjowania warunków dostaw z większością z 54 linii, które do tej pory złożyły potwierdzone zamówienia na nowe samoloty.

Osiągnięte wczoraj porozumienie z ANA zakłada, że pierwszy B787 trafi do Japonii w sierpniu 2009, 14 miesięcy po pierwotnym terminie. Zachowano przy tym ogólną liczbę zamówionych maszyn - 50 egz. Ich dostawy zakończą się jednak nie w 2015, jak planowano 4 lata temu, a w 2017. Zamiast średnio 7 samolotów na rok, ANA będzie otrzymywać 6 egz.

By wypełnić powstała lukę, Japończycy w latach 2010-2011 wprowadzą do służby 9 B767-300ER. Zmienią również terminarz wycofywania obecnie wykorzystywanych samolotów oraz usług remontowych. ANA dysponuje 189 samolotami, wśród których zdecydowanie przeważają maszyny Boeinga.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.