Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Certyfikaty dla A320neo z silnikami PW1100

Lotnictwo cywilne, 25 listopada 2015

EASA i FAA przyznały Certyfikaty Typu dla samolotu komunikacyjnego Airbus A320neo napędzanego silnikami Pratt & Whitney Pure Power PW1100G-JM.

A320neo z silnikami PW1100G-JM jako pierwszy z rodziny uzyskał Certyfikaty Typu najważniejszych w świecie władz lotniczych / Zdjęcie: Airbus

Europejska Agencja Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA) i Federalna Agencja Lotnicza (FAA) przyznały wczoraj Certyfikaty Typu dla samolotu Airbus A320neo napędzanego silnikami Pratt & Whitney Pure Power PW1100G-JM (Próby A320neo, 2014-09-26). Odpowiednie dokumenty, które sygnowali Trevor Woods, z ramienia EASA i Jeffrey Duven, reprezentujący FAA odebrali wiceprezes Airbusa ds. inżynierskich Charles Champion i główny konstruktor A320neo Pierre-Henri Brousse.

W trakcie procesu certyfikacyjnego użyto trzech przedseryjnych A320neo. Wylatały one ponad 1070 h podczas 350 lotów, w tym 300 h w warunkach identycznych, jak przypadku operowania w linii lotniczej.

Uzyskanie Certyfikatu Typu władz lotniczych Unii Europejskiej i USA otwiera drogę do rozpoczęcia dostaw seryjnych A320neo z sinikami PW1100G-JM, które mają rozpocząć się przed końcem br. Analogiczne dokumenty dla samolotu tego typu napędzanego silnikami Leap-1A mają być wydane w późniejszym terminie.

Airbus zdobył zamówienia na ponad 4300 samolotów z rodziny A320neo. Obejmuje ona także modele A319neo i A321neo. Obydwa dostępne są z silnikami PW1100G-JM i Leap-1A (Dwa certyfikaty Leap-1A, 2015-11-23), jednak cieszą się nieco mniejszym powodzeniem niż wersja podstawowa (36 Airbusów dla easyJet, 2015-11-18).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.