Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Zmiana w dostawach A320neo

Lotnictwo cywilne, 23 grudnia 2015

Airbus zmienił kolejność dostaw samolotów A320neo.

Pierwszym użytkownikiem A320neo będzie narodowy przewoźnik Niemiec – Lufthansa / Zdjęcie: Airbus

Na początku grudnia koncern z Tuluzy postanowił zmienić harmonogram dostaw A320neo. Pierwszy samolot z tej rodziny trafi do Lufthansy, a nie do Qatar Airways, jak pierwotnie planowano. Powodem są ograniczenia związane z chłodzeniem silników PW1100G pomiędzy lotami, spowodowane wadliwym oprogramowaniem (Certyfikaty dla A320neo z silnikami PW1100, 2015-11-25). Jak twierdzi producent silników Pratt & Whitney, problem ten zostanie rozwiązany do lutego i uwzględniony w aktualizacji software’u.

Z niewyjaśnionych przyczyn technicznych Airbus przekaże pierwsze samoloty wąskokadłubowe A320neo niskokosztowym liniom IndiGo z Indii w styczniu 2016. Spółka-matka przewoźnika, InterGlobe Aviation, poinformowała, że została powiadomiona o opóźnieniu w ubiegłym tygodniu i obecnie poszukuje sposobów złagodzenia jego skutków. IndiGo zamówiły 250 A320neo w ub. r. (IndiGo potwierdzają zamówienie na A320neo, 2015-08-17).

Kolejnym towarzystwem, które może odebrać A320neo ze zwłoką jest amerykańskie Spirit (Spirit Airlines zmieniają barwy, 2014-09-18). Początkowo zakładano, że pierwsze samoloty trafią do niego w styczniu 2016. Obecnie mówi się o przełożeniu dostaw na początek marca.

Pierwszy A320neo, który przeznaczony jest dla narodowego przewoźnika Niemiec, nosi numer seryjny MSN6801 i został oblatany 11 grudnia w zakładach w Hamburgu. Jego lot trwał ok. 3,5 godziny. Samolot powinien zostać dostarczony przed końcem br.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.