Przedsiębiorstwo CFM International zdobyło już ponad 10 tys. zamówień na silniki Leap.
CFM International, spółka francuskiego przedsiębiorstwa Snecma (Safran) i amerykańskiego General Electric, zdobyła zamówienia na ponad 10 tys. najnowszych silników z rodziny Leap. Są one przeznaczone dla dużych samolotów komunikacyjnych – Leap-1A dla rodziny Airbusów A320neo (Comlux zamówiła ACJ320neo, 2016-02-05, Pierwszy A320neo dostarczony, 2016-01-21), Leap-1B dla rodziny Boeingów 737 Max (Prezentacja Boeinga 737 Max, 2015-12-10), a Leap-1C dla Comac C919 (Prezentacja C919, 2015-11-02).
Pierwszy z w/w modeli uzyskał w listopadzie ub. r. Certyfikaty Typu EASA i FAA (Dwa certyfikaty Leap-1A, 2015-11-23). Analogiczne dokumenty dla pozostałych mają zostać wydane w najbliższych miesiącach. Silniki rodziny Leap mają być następcami CFM56, których dostarczono dotychczas ponad 29 tys.
Obecnie w zakładach Safrana w Villaroche pod Paryżem trwa budowa dwóch linii montażowych, na których powstawać ma rocznie 1000 silników Leap-1 wszystkich wersji. Pierwsza z nich zostanie uruchomiona w styczniu 2017, a druga – na początku 2018. Zakłady w Durham w Karolinie Pn. mają do 2020 także produkować 1000 silników Leap-1 rocznie.