Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Raytheon dołącza do konkursu T-X

Lotnictwo wojskowe, 23 lutego 2016

Raytheon razem z Finmeccanicą zaoferują US Air Force samolot T-100.

Propozycją konsorcjum Raytheon-Finmeccanica w konkursie T-X jest T-100, czyli zamerykanizowana wersja M-346 Master / Zdjęcie: Finmeccanica

Przedstawiciele Raytheona potwierdzili oficjalnie, że ich propozycją w konkursie T-X na nowe samoloty szkolenia zaawansowanego dla US Air Force będzie T-100. Konstrukcja oparta zostanie na M-346 Master, produkowanym przez włoski koncern Finmeccanica-Alenia Aermacchi (Master w roli agresora , 2016-02-18).

Nasz samolot będzie produkowany i testowany w USA – powiedział Roy Azavedo, wiceprezes działu lotniczego Raytheona, nie precyzując jednak lokalizacji zakładów. Amerykańsko-włoski zespół dostarczy USAF nie tylko samoloty, ale także syntetyczne urządzenia szkoleniowe i będzie realizował kursy dla pilotów.

W przypadku zwycięstwa w konkursie T-X silniki F124 dla T-100 montowane będą w zakładach w Phoenix. Niedawno wytwórnia dostarczyła ostatni silnik tego typu przeznaczony dla izraelskiego Lavi.

Cytowany przez tygodnik Flight szef Alenii Aermacchi Filippo Bagnato stwierdził, że obecnie rozważane są 3 różne konfiguracje wyposażenia kabiny załogi M-346. Pod uwagę brane jest też przystosowanie Mastera do pobierania paliwa przy pomocy przewodu sztywnego. Według Flighta amerykańscy piloci mieli już możliwość zapoznania się z możliwościami Mastera w zakładach w Venegono (Oferta Lockheeda w konkursie T-X, 2016-02-12).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.