Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot trzeciego Boeinga 737 Max 8

Lotnictwo cywilne, 18 kwietnia 2016

W zakładach w Renton oblatano 3. prototyp Boeinga 737 Max 8.

Trzeci przedseryjny Boeing 737 Max 8 w powietrzu. Producent nie podał, jak długo trwał jego oblot / Zdjęcie: John D. Parker, Boeing

Z podziwu godną wstrzemięźliwością Boeing dozuje wieści o postępach programu 737 Max. Prezentacja drugiego prototypu, noszącego znaki rejestracyjne N8702L, odbyła się nocą 29 lutego, a jego oblot – 4 marca, jednak próżno by szukać oficjalnych informacji koncernu z Seattle na ten temat (Prezentacja Boeinga 737 Max, 2015-12-10).

Niedawno Randy Tinseth, wiceprezes Boeinga ds. marketingu, opublikował na swoim blogu kilka zdjęć z oblotu 3. przedseryjnego 737 Max 8. Wydarzenie to miało miejsce 14 kwietnia. Samolot, noszący znaki rejestracyjne N8703J, wystartował do pierwszego lotu z Renton Field.

Oblot pierwszego prototypu 737 Max 8, noszącego znaki rejestracyjne N8701Q, odbył się 29 stycznia. Dwa pierwsze samoloty tego typu wykonały dotychczas łącznie ponad 50 lotów, sprawdzając w ich trakcie stateczność przy małej prędkości, działanie układu sterowania lotem i wykonując próby flatterowe. Niebawem drugi prototyp zostanie przebazowany do La Paz w Boliwii, gdzie przeprowadzone będą próby jego operowania z lotnisk położonych na dużej wysokości.

Już wkrótce w zakładach w Renton zakończy się montaż czwartego przedseryjnego 737 Max 8 (N8704Q). Zostanie on wyposażony w kompletną kabinę pasażerską i będzie używany do prób na całym świecie. W tej samej wytwórni znajduje się też piąty samolot tego typu (N8705Q), przeznaczony dla pierwszego odbiorcy – linii Southwest (Air Niugini zamawiają Boeingi 737 Max, 2016-02-19).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.