Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowe samoloty na trasach Air France-KLM

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 10 czerwca 2016

Grupa Air France-KLM systematycznie wprowadza nowe samoloty pasażerskie na trasy międzykontynentalne.

Do końca 2015 KLM odbiorą 10. z 21 zamówionych samolotów pasażerskich Boeing 787. Dreamlinery holenderskiego przewoźnika będą latać do 14 destynacji / Zdjęcie: KLM

Grupa Air France-KLM stara się podnosić jakość oferowanych usług poprzez systematyczne wprowadzanie nowych samolotów pasażerskich na najdłuższe rejsy międzykontynentalne. Obecnie we flocie francuskiego przewoźnika znajduje się 10 dwupokładowych Airbusów A380. Obsługują one połączenia na 8 trasach, latając do i z Abidżanu, Hong Kongu, Johannesburga, Los Angeles, Meksyku, Miami, Nowego Jorku (JFK) i Szanghaju.

Największy samolot pasażerski we flocie Air France może jednorazowo zabrać na pokład nawet 516 pasażerów. Przewoźnik oferuje im podróż w jednej z czterech klas: pierwszej (La Première), biznes, ekonomicznej premium i ekonomicznej (Nowe kabiny Air France, 2014-07-01).

KLM także systematycznie rozbudowują flotę, włączając do niej kolejne Boeingi 787 (Pierwszy Dreamliner we flocie KLM, 2015-11-16). W kwietniu holenderskie towarzystwo odebrało swojego 5. Dreamlinera. Do końca br. przewoźnik będzie eksploatować 10 z 21 zamówionych samolotów tego typu.

Boeingi 787 latają do 10 destynacji, w tym Abu Zabi, Chengdu, Delhi, Hangzhou, Kairu, Maskatu, Osaki, Rio de Janeiro, San Francisco i Xiamenu. Wkrótce holenderskie Dreamlinery będą też obsługiwać połączenia na trasach do i z Kapsztadu, Kolombo, Toronto i Szanghaju.

Na pokładzie Boeingów 787 KLM mieszczą się 294 osoby. Podróżni mogą wybrać jedną z 2 dostępnych klas: World Business i ekonomiczną (Wyposażenie holenderskich Dreamlinerów , 2015-08-05; Silniki GE dla Dreamlinerów Air France-KLM, 2014-03-25).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.