Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Łożysko przyczyną wypadku Mi-2

Lotnictwo wojskowe, 21 listopada 2008

Śmigłowiec Mi-2 z 1. Ośrodka Szkolenia Lotniczego z Dęblina rozbił się 29 października niedaleko Lubartowa najprawdopodobniej z powodu niesprawności łożyska.

Zdjęcie: Dziennik Wschodni

Uszkodzenie łożyska doprowadziło do awarii lewego silnika. W jej efekcie śmigłowiec upadł na ziemię z wysokości ok. 100 m. Łożysko jest obecnie badane w Instytucie Technicznym Wojsk Lotniczych, dla określenia pierwotnej przyczyny niesprawności.

Do wypadku doszło w rejonie Luszawy koło Lubartowa, ok. 500 od zabudowań wioski. Śmigłowiec wykonywał lot szkolny na trasie Dęblin - Żyrzyn - Kamionka - Baranów. Towarzyszył mu inny śmigłowiec - SW-4.

W wypadku obaj członkowie załogi zostali ranni. Pilot, kpt. Michał K. w ciężkim stanie trafił do szpitala w Lublinie, gdzie był utrzymywany przez kilkanaście dni w stanie śpiączki farmakologicznej. Dopiero niedawno odzyskał przytomność. Jego stan się poprawia. Nawigator, kpt. Tomasz S. odniósł jedynie lekkie obrażenia.


Drukuj Góra