Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Prizy po modernizacji

Marynarka wojenna, Przemysł zbrojeniowy, 01 marca 2017

Ministerstwo obrony FR poinformowało, że zakończył się program modernizacji wszystkich, czterech głębokowodnych pojazdów poszukiwawczo-ratowniczych proj. 1855 Priz pozostających w dyspozycji WMF. Były one remontowane i modernizowane w stoczniach Krasnoje Sormowo i Kanonierskij Zawod. Prace odbywały się w ramach realizacji pierwszego etapu Koncepcji zabezpieczenia poszukiwawczo-ratowniczego WMF RF.

Głębokowodny pojazd poszukiwawczo-ratowniczy proj. 1855 Priz. Pojazd nr AS-28 należy do Floty Czarnomorskiej, AS-26 służy we Flocie Bałtyckiej, AS-30 we Flocie Oceanu Spokojnego, a ostatni zmodernizowany – AS-34 we Flocie Północnej

Jako ostatni został zmodernizowany pojazd nr AS-34. Wrócił on do składu Floty Północnej. W najbliższym czasie ma przejść testy zanurzeniowe na głębokość ponad tysiąca metrów.

Pojazdy Priz mają tytanowe kadłuby o długości 13,5 m i szerokości 3,8 m. Ich załogę stanowi 4 żołnierzy, a na pokładzie może zmieścić się jeszcze 20 ratowanych. Autonomiczność Priza wynosi 120 h, a z kompletem ratowanych 10 h. Po modernizacji pojazdy dysponują nowymi systemami pozycjonowania, poszukiwania hydroakustycznego i termowizyjnego, a także systemami podtrzymywania życia. Projekt modernizacji przygotowało Centralne biuro projektowo-konstrukcyjne Łazurit.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.