Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Opancerzone kabiny dla pojazdów Bundeswehry

Przemysł zbrojeniowy, Wojska lądowe, 21 września 2017

Niemieckie koncerny Liebherr-Werk Ehingen GmbH i Rheinmetall zawarły umowę dotyczącą dostarczenia dla Federalnego Urzędu Wyposażenia, Sprzętu Informatycznego i Materiałów Bundeswehry (BAAINBw) kabin kierowcy i operatora dźwigu, w które zostaną wyposażone nowe żurawie samochodowe, przeznaczone dla sił zbrojnych naszych zachodnich sąsiadów. Wartość kontaktu, w euro, jest liczbą dwucyfrową.

Ciężki taktyczny pojazd ewakuacyjny G-BKF / Zdjęcie: Rheinmetall

Kabina kierowcy chroni załogę przed ostrzałem, działaniem min i improwizowanych urządzeń wybuchowych (IED), a także bronią nuklearną, biologiczną i chemiczną.  Kabina operatora dźwigu chroni przed ostrzałem. Obydwie kabiny, dla wozów G-LTM i G-BKF, mają identyczną konstrukcję.

G-LTM jest żurawiem samochodowym wyposażonym w teleskopowe ramię długości 37,5 m i wyciągarkę. Natomiast ciężki taktyczny pojazd ewakuacyjny G-BKF ma teleskopowe ramię długości 20,9 m, udźwig 20 t i dwie wyciągarki.

Rheinmetall wyprodukuje 38 zestawów kabin dla G-LTM i kolejne 33 dla G-BKF. Produkcja ma rozpocząć się w 2018. Zakończenie dostaw kabin planowane jest w 2021.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.