Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Prezentacja Gobosh G-700X

Lotnictwo cywilne, 23 stycznia 2009

Gobosh Aviation, amerykańskie przedsiębiorstwo, sprzedające m.in. polskie samoloty sportowo-turystyczne rodziny AT-3/4, zaprezentowało nowy model, oznaczony jako Gobosh 700X, wyposażony w wyświetlacz Dynon D180 EFIS/EMS. W wersji podstawowej kosztuje on zaledwie 99.990 USD.

G-700, w Polsce znany jako AT-4. Zaproponowanie nowej, atrakcyjnej ceny – niższej, niż w przypadku wcześniejszych modeli z urządzeniami analogowymi – prawdopodobnie związane jest obniżeniem kursu złotego do dolara. W segmencie lekkich samolotów sportowych w USA, wśród maszyn seryjnych, AT-4 jest jedną z najtańszych ofert. Cieszy się przy tym naprawdę dobrym wizerunkiem medialnym i sporym zainteresowaniem klientów / Zdjęcie: Ryszard Jaxa-Małachowski

Do tej pory Gobosh Aviation sprzedaje samoloty G-700S, w trzech wersjach, różniących się wyposażeniem. Kosztują od 109.900 do 129.990 USD.

Wczoraj, w czasie US Sport Aviation Expo w Sebring na Florydzie, przedstawiono model G-700X, który różni się od poprzednika zastosowaniem innych przyrządów awionicznych. Zamiast zestawu klasycznych wskaźników, wykorzystano wyświetlacz Dynon D180 EFIS/EMS i m.in. Garmin GPS 196. W takiej konfiguracji samolot kosztuje zaledwie 99.990 USD, co jest jedną z najniższych cen, za tak dobrze wyposażony, dwuosobowy samolot turystyczno-sportowy.

Wyświetlacz ciekłokrystaliczny Dynon D180 EFIS/EMS, który zastąpi kilka analogowych zegarów / Zdjęcie: Dynon

W ramach promocji piersi klienci mogą liczyć na dodatkowe zniżki, w wysokości ok. 5 tys. USD, za które mogą zamówić bardziej zaawansowane urządzenia wyposażenia awionicznego.

Pierwsze samoloty Gobosh 700X powinny dotrzeć do klientów w maju.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.