Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblatano czwartego Globala 7000

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 03 października 2017

Czwarty przedseryjny odrzutowiec klasy biznes Global 7000, oznaczony jako FTV 4 Architect wykonał pierwszy lot 28 września w zakładach Bombardiera w Toronto. W jego kadłubie zabudowano kompletne docelowe wyposażenie kabiny pasażerskiej, do testów którego używany będzie samolot.

Czwarty przedseryjny odrzutowiec klasy biznes Global 7000 nosi nazwę FTV 4 Architect / Zdjęcie: Bombardier

Oblot czwartego Globala 7000 miał miejsce niespełna rok po locie pierwszego samolotu tego typu. Następne dołączały do niego w kilkumiesięcznych odstępach. Obecnie w zakładach w Toronto trwa montaż końcowy kolejnego przedseryjnego Globala 7000 – FTV 5 Masterpiece, a także 4 samolotów seryjnych.

Do połowy lipca flota przedseryjnych Globali 7000 wylatała 500 h. W połowie sierpnia podczas lotu drugiego samolotu (FTV2) miało miejsce zgaśnięcie silnika Passport podczas lotu. Mimo tego loty próbne odrzutowców Global 7000 kontynuowano bez żadnych ograniczeń parametrów. Bombardier nadal prowadzi badania mające na celu wyjaśnienie przyczyn zdarzenia (Problem z silnikiem Passport, 2017-08-22).

Zakończenie procesu certyfikacji Globala 7000 zaplanowane jest w połowie przyszłego roku. Dostawy samolotów seryjnych rozpoczną się tuż po wydaniu przez władze lotnicze odpowiednich dokumentów.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.