Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Łączność dla HMNZS Aotearoa

Marynarka wojenna, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 03 października 2017

Szwedzki Saab dostarczy system łączności taktycznej dla nowozelandzkiego okrętu zaopatrzeniowego HMNZS Aotearoa.

Imię HMNZS Aotearoa ma nawiązywać do języka Maorysów, rdzennej ludności Nowej Zelandii / Rysunek: MO Nowej Zelandii

System TactiCall zapewni utrzymanie łączności załodze okrętu zaopatrzeniowego HMNZS Aotearoa i wspomoże prowadzenie działań operacyjnych, w tym współdziałanie z innymi jednostkami na morzu. Wsparcie techniczne użytkownika zapewni lokalny partner Saaba, przedsiębiorstwo Electronic Navigation.

Nowy okręt zaopatrzeniowy nowozelandzkiej marynarki wojennej zostanie zbudowany przez południowiokoreańskie przedsiębiorstwo Hyundai Heavy Industries (HHI). Prace stoczniowe mają rozpocząć się w 2018 i potrwać dwa lata. Okręt ma stacjonować w New Plymouth na Wyspie Północnej (Podano imię nowozelandzkiego zbiornikowca, 2017-04-12).

Z udostępnionych informacji wynika, że HMNZS Aotearoa będzie miał 166 m długości i 24,5 m szerokości. Ma wypierać 23-24 tys. t i rozwijać do 16 w. Będzie mógł przewieźć 8 tys. t ropy, ponad 1,5 tys. t paliwa lotniczego i 250 t wody pitnej. Dodatkowo pomieści 12 standardowych 20-stopowych kontenerów, z których 4 zostaną przystosowane do transportu niebezpiecznych materiałów, w tym uzbrojenia i amunicji. 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.