Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy ATR 72-600 dla Mandarin Airlines

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 24 listopada 2017

Konsorcjum ATR przekazało dzisiaj w Tuluzie liniom Mandarin Airlines, będącym spółką zależną tajwańskich China Airlines, pierwszy z 9 zamówionych samolotów turbośmigłowych komunikacji regionalnej ATR 72-600. Producent oferuje także wsparcie inżynieryjne i techniczne China Airlines i ich spółkom zależnym.

Pierwszy ATR 72-600 w barwach Mandarin Airlines / Zdjęcie: ATR

ATR 72-600 ma kilka mocnych stron, z których najważniejsze jest małe zużycie paliwa. Umożliwią one Mandarin Airlines wykonywanie lotów krajowych przy większej efektywności i rentowności. Dzięki dołączeniu ATR 72-600 do floty, Mandarin Airlines znacznie zwiększą częstotliwość lotów na każdej trasie krajowej, a następnie wprowadzą później kilka nowych połączeń. Dzięki ATR 72-600 będziemy też mogli zwiększyć częstotliwość lotów, np. do 3-5 dziennie, zamiast obecnych 1-2. To nasz główny cel związany z wprowadzeniem ATR 72-600 – powiedziała prezes Mandarin Airlines Jenny Tsao.

To zawsze jest szczególny moment, kiedy witamy nowego operatora naszych samolotów. Po starannym rozważeniu wszystkich alternatyw Mandarin Airlines wybrały najlepszy samolot komunikacji regionalnej, ATR –  co jest najbardziej satysfakcjonujące – dodał prezes ATR Christian Scherer.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.