Airbus Helicopters poinformował o pierwszym locie latającego laboratorium H225, wyposażonego w innowacyjny pokładowy układ przetwarzania obrazu. Próby wykazały, że jest zdolny on wybrać niewielki obiekt naziemny z odległości ok. 3,7 km i automatycznie śledzić go podczas podejścia do lądowania wykonywanego przez pilota.
Próby w locie dowiodły także prawidłowości działania architektury projektu Eagle i jego głównych elementów, takich jak głowica optoelektroniczna stabilizowana żyroskopowo i procesor. Kolejne próby skupią się na sprzężeniu urządzeń z automatycznym systemem sterowania lotem, aby w pełni zautomatyzować podejście do lądowania na wybranym obszarze.
Projekt badawczy pod kryptonimem Eagle (Eye for Autonomous Guidance and Landing Extension, układ widoczności do polepszenia autonomicznego kierowania i lądowania), ma na celu połączenie wszystkich funkcji przetwarzania obrazu i wprowadzenie ich do awioniki śmigłowca, poprawiając w ten sposób świadomość sytuacyjną załogi i zmniejszając wysiłek pilota poprzez automatyzację i zwiększenie bezpieczeństwa podejścia do lądowania, startu i lądowania w najbardziej wymagających środowiskach. Układ został zaprojektowany w celu zintegrowania z różnymi istniejącymi i przyszłymi śmigłowcami Airbusa.