Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Kolejne testy Flarisa

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 21 grudnia 2017

Producent najmniejszego, a zarazem najszybszego, odrzutowca dyspozycyjnego Flaris Lar 1 prowadzi obecnie próby instalacji pokładowych samolotu.

/ Zdjęcie: FLARIS TEAM

Testowana jest instalacja hydrauliczna i układ wypuszczania podwozia. Prowadzone są także badania autorskiego komputera pokładowego FFAS, który integruje popularną wśród pilotów lotnictwa ogólnego awionikę Garmin G600 z cyfrowym autopilotem nowej generacji produkowanym przez Genesys Aerosystems oraz autorski układ automatycznego sterowania przepustnicą sterujący komputerem silnika Williams FJ33-5A. Celem testów jest zebranie informacji i sprawdzenie poziomu kompatybilności komputerów pokładowych.

Flaris jest najmniejszym, najszybszym i najbardziej zaawansowanym odrzutowcem dyspozycyjnym, który tworzy nową klasę HPJ (High Speed Personal Jet). Jest bezkonkurencyjnie bezpieczny ze względu na charakterystyki szybowcowe i ratunkowy system spadochronowy – zapewnia Rafał Ładziński, pomysłodawca i producent odrzutowca.

Flaris będzie oferowany również jako opcjonalnie pilotowany samolot przystosowany do startu i lądowania z lotnisk aeroklubowych. Zadaniem FFAS ma być ułatwienie obsługi samolotu, począwszy od automatycznej, prowadzącej pilota krok po kroku, listy kontrolnej czynności po funkcję opcjonalnego pilotowania przez człowieka (Silnik Flarisa uruchomiony , 2016-08-29).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.