Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Udogodnienia na Lotnisku Chopina

Lotnictwo cywilne, 29 grudnia 2017

Od 2 stycznia 2018, w rok po uruchomieniu strefy Kiss & Fly na Lotnisku Chopina, zmieniają się niektóre z warunków jej funkcjonowania.

Od początku 2018 w warszawskim porcie wprowadzone będą udogodnienia w strefie Kiss & Fly, o które pytali i postulowali pasażerowie / Zdjęcie: Dariusz Kłos, Lotnisko Chopina

Lotnisko wprowadza również jasne zasady dotyczące obsługi osób niepełnosprawnych i o ograniczonej sprawności ruchowej. Ze względu trudności w poruszaniu się lub konieczność wyjęcia i rozłożenia specjalistycznych wózków, lub urządzeń wspomagających poruszanie się, wyjście z samochodu może zająć więcej niż 7 minut. Dlatego w takich przypadkach umożliwiono przedłużenie pobytu w strefie Kiss & Fly do 20 minut. Wystarczy zgłosić taką potrzebę przez intercom podczas pobierania biletu wjazdu do strefy, przy czym wydłużony czas przebywania w strefie nie obejmuje oczekiwania lub postoju.

Ponadto w strefie Kiss & Fly zainstalowane zostały dodatkowe systemy ułatwiające korzystnie z niej przez kierowców. Na wjeździe i wyjeździe ze strefy znajdują się kamery odczytujące tablice rejestracyjne samochodów. Dzięki temu samochody, które nie przekroczyły 7 minut, a ich tablice są czytelne i czyste, zostaną automatycznie wypuszczone.

Dodatkowym rozwiązaniem ułatwiającym pasażerom wyjazd sprzed terminala jest możliwość opłacenia biletu o wartości do 50 zł bezpośrednio przy szlabanie, dzięki urządzeniom Pay Pass. W przypadku wyższych kwot konieczne będzie skorzystanie z kas znajdujących się przed terminalem. W dalszym ciągu do obsługi strefy zarówno w dzień, jak i w nocy skierowany jest personel, który czuwa nad jej prawidłowym funkcjonowaniem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pasażerów, którzy postulowali możliwość szybszego, powtórnego, bezpłatnego wjazdu przed terminal zlikwidowane zostaje 30-minutowe ograniczenie. W jego miejsce, jako element regulujący dostęp do strefy Kiss & Fly, wprowadzony został limit darmowych wjazdów w ciągu jednej doby. W oparciu o dane zebrane przez rok funkcjonowania strefy na Lotnisku Chopina ustalono limit 5 bezpłatnych wjazdów.

Uruchomienie strefy Kiss & Fly na Lotnisku Chopina w Warszawie było strzałem w dziesiątkę. Wraz z nowym rokiem wprowadzamy szereg udogodnień, o które pytali i prosili nasi pasażerowie.  Z naszej obserwacji wynika, że zdecydowana większość kierowców mieści się w czasie 7 bezpłatnych minut dostępnych w strefie Kiss & Fly – powiedział Hubert Wojciechowski, dyrektor marketingu i PR Lotniska Chopina (15,5 mln pasażerów na Lotnisku Chopina, 2017-12-22).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.