Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwsze zamówienie na C-212-400

Lotnictwo cywilne, 11 lutego 2009

Dirgantara Indonesia (DI) podpisała z lokalnym przewoźnikiem umowę na dostawę pasażerskiej wersji samolotu CASA C-212-400. To pierwsze porozumienie, dotyczące modelu 400.

Przedstawiciele indonezyjskiego producenta uważają, że zapotrzebowanie na lekki, turbośmigłowy samolot dla 26 pasażerów, będzie na Dalekim Wschodzie rosło. Szacują, że w ciągu najbliższych 7 lat będą w stanie zebrać zamówienia na 155 egz. NC-212-400 / Zdjęcie: EADS

Od końca lat 1970. indonezyjski producent dostarczył ponad setkę maszyn, w odmianach 100 i 200. Głównym odbiorcą były indonezyjskie siły zbrojne, które wykorzystują dzisiaj ponad 30 samolotów tego typu.

Model 400 jest produkowany w Hiszpanii od prawie dekady. W porównani do modelu 200 ma nieco zmienione skrzydła, silniki (Honeywell TPE331-12JR-701C o mocy 925 KM każdy) i wymienioną awionikę. Od ubiegłego roku trwały przygotowania do otworzenia linii produkcyjnej tych maszyn w Indonezji. Podobnie, jak w przypadku wcześniejszych modeli, nowy samolot będzie występował pod oznaczeniem NC-212-400.

Dirgantara Indonesia, największa indonezyjska wytwórnia lotnicza, produkuje na licencji samoloty CASA 212, 235 oraz śmigłowce Eurocopter Super Puma, Bell 412 i Bolkow Bo 105. Świadczy również usługi serwisowe.

DI podpisała 6 lutego pierwszą umowę o dostawie najnowszej wersji NC-212, z lokalnym przewoźnikiem charterowym, Airfast Indonesia, świadczącym głównie usługi na rzecz przedsiębiorstw naftowych. Spółka posiada kilkanaście śmigłowców i samolotów, w tym jednego C-212-200.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.