Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Elektryczny bsl Boeinga

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 12 stycznia 2018

Boeing poinformował o oblocie prototypu bezzałogowego śmigłowca z napędem elektrycznym w laboratorium w St. Charles w stanie Missouri. Demonstrator napędzany jest silnikami poruszającymi 4 dwułopatowe śmigła. Jego długość to 4,57 m, rozpiętość – 5,49 m, a wysokość – 1,22 m.

Demonstrator nowego towarowego bsl z napędem elektrycznym na stanowisku badawczym / Zdjęcie: Boeing

Prototyp towarowego bsl został skonstruowany i zbudowany w ciągu 3 miesięcy, z wykorzystaniem technologii, które mają znaleźć powszechne zastosowanie w przyszłości. Bezzałogowiec o masie 447 kg ma być zdolny do przewozu 227 kg ładunku.

Boeing nie podał, jak długo trwał lot nowego bsl, ani też nie ujawnił żadnych szczegółów dotyczących napędzających go silników

Producent przewiduje, że na jego bazie opracuje seryjne bezzałogowe śmigłowce, które będą służyć do autonomicznego transportu ładunków dla potrzeb wojska i cywilów.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.