Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Dodatkowe Boeingi dla UPS

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 07 lutego 2018

UPS poinformował o zamówieniu 14 towarowych odrzutowców Boeing 747-8F i czterech Boeingów 767-300ERF. Zamówienie ma na celu zaspokojenie coraz większego zapotrzebowania na usługi lotnicze oferowane przez UPS. Wszystkie nowe samoloty zostaną włączone do istniejącej floty – żaden z używanych obecnie nie zostanie wymieniony. Aktualnie UPS eksploatuje 75 Boeingów 757-200F, 59 767-300ERF, 52 Airbusy A300-600RF, 13 747-400F, cztery 747-8F i 37 MD-11F.

Dostawa wszystkich 32 Boeingów 747-8F zamówionych przez UPS zostanie zrealizowana do końca 2022/ Ilustracja: UPS

Nowe samoloty zostaną dostarczone w trybie przyspieszonym w ramach wykorzystania opcji zamówienia z 2016 na 14 Boeingów 747-8F, co zapewni linii montażowej Jumbo Jetów w Seattle pracę na najbliższe 4 lata. Dostawa wszystkich 32 samolotów zostanie zrealizowana do końca 2022. Trzy nowe 767 zostaną dostarczone już w 2019, a czwarty – w następnym roku. Pozwoli to zwiększyć ładowność o około 4100 t.

W Stanach Zjednoczonych obserwujemy rekordowe zapotrzebowanie na przesyłki lotnicze dostarczane w dniu następnym oraz z odroczoną datą dostawy. To już czwarty kwartał z rzędu, kiedy segment międzynarodowy UPS notuje dwucyfrowy wzrost liczby obsługiwanych przesyłek. Aby sprostać ogromnemu zapotrzebowaniu ze strony klientów, ciągle inwestujemy w zwiększanie ładowności. Chcemy tym samym zapewnić im dostęp do rynków na całym świecie, którego tak bardzo potrzebują – powiedział David Abney, prezes i dyrektor generalny UPS. „”.

Oprócz rosnącego zapotrzebowania na usługi ekspresowe korzystny wpływ na działalność UPS ma również niedawna reforma amerykańskiego systemu podatkowego. Dzięki niej UPS płaci niższe podatki, a zaoszczędzone środki może przeznaczyć na inwestycje i dokonywać ich wcześniej, niż pierwotnie zakładano.

Bezprecedensowy wzrost zapotrzebowania na nasze usługi lotnicze zbiega się w czasie z obchodzoną przez nas właśnie 30. rocznicą powstania UPS Airlines. Nowe samoloty transportowe pozwolą nam zwiększyć ładowność, również na trasach regionalnych na całym świecie – podkreślił prezes UPS Airlines Brendan Canavan.

Boeing 747-8F mieści 46 kontenerów: 34 na pokładzie głównym i 12 na dolnym. Samolot tego typu ma ładowność ok. 140 t, czyli ok. 30 tys. przesyłek, i zasięg ok. 7780 km. Natomiast ładowność Boeinga 767-300ERF to ok. 60 t. W jego wnętrzu mieści się 31 kontenerów: 24 na pokładzie głównym i 7 na dolnym. Jego zasięg to około 5560 km.

UPS zdecydowanie potrafi wykorzystać potencjał i wydajność oferowane przez model 747-8F. Jesteśmy pod wrażeniem tego, jak UPS wykorzystuje ten samolot w swojej działalności, i cieszymy się, że powiększył swoją flotę o dodatkowe 767– dodał prezes i dyrektor generalny Boeing Commercial Airplanes Kevin McAllister.

W 2017 UPS otrzymał trzy nowe Boeingi 747-8F. Samoloty tego typu umożliwiły uruchomienie najdłuższego w świecie połączenia cargo z Louisville do Dubaju. Trasa długości 12 392 km jest o 6 stycznia obsługiwana 4 razy w tygodniu, a od 27 częstotliwość lotów pomiędzy USA i ZEA wzrośnie do 5. Z Dubaju Boeingi 747-8F UPS lecą następnie do Shenzen w ChRL, a potem do Anchorage, by ostatecznie wylądować w Louisville (UPS zamawia Boeingi 747-8F, 2016-10-27).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.