Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Drugi MS-21 oblatany

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 12 maja 2018

Dziś rano z lotniska Irkuckich zakładów lotniczych wystartował do pierwszego lotu drugi prototyp rosyjskiego samolotu pasażerskiego MS-21. Lot trwał 1 h 7 min. Samolot osiągnął wysokość 3 km i leciał z prędkością 400 km/h. W czasie lotu załoga – Wasilij Siewastianow i Andriej Woropajew – testowała systemy pokładowe, a specjaliści producenta badali stateczność i sterowność samolotu.

Do tej pory powstały dwa prototypy lotne MS-21 i jeden do prób statycznych prowadzonych w CAGI. W Irkucku budowane są kolejne trzy samoloty do testów. Trwają też przygotowania do produkcji seryjnej.

Drugi prototyp samolotu pasażerskiego MS-21 w pierwszym locie. Irkuck, 12 maja 2018 / Zdjęcie: minpromtorg.gov.ru

MS-21 to wąskokadłubowy samolot pasażerski średniego zasięgu. Ma przewozić do 211 pasażerów (w wersji MS-21-300) na odległość do 6400 km. Pierwszy prototyp MS-21 oblatano w maju 2017. Rozpoczęcie produkcji seryjnej zaplanowano na 2018. Zakłady Awiastar-SP rozpoczęły już wytwarzanie komponentów samolotów.

Prototypy MS-21 składają się w 50% z komponentów rosyjskich. Po uruchomieniu produkcji i zamontowaniu nowych rosyjskich silników PD-14 (prototypy napędzają silniki PW1000G) udział ten ma wzrosnąć do 80%. Seryjne MS-21 mają kosztować równowartość 72-85 mln USD (Drugi przedseryjny MS-21 gotowy, 2018-03-27).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.