Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Hornet z SABR

Lotnictwo wojskowe, Przemysł lotniczy, 14 sierpnia 2018

Specjaliści przedsiębiorstwa Northrop Grumman zabudowali pokładową stację radiolokacyjną AN/APG-83 Scalable Agile Beam Radar (SABR) w wielozadaniowym samolocie bojowym F/A-18C Hornet. Przedsięwzięcie zrealizowano 2 sierpnia w Marine Corps Air Station Miramar w Kalifornii. W ten sposób wykazano, że radar można zintegrować z instalacjami zasilania elektrycznego, chłodzenia i awioniki Horneta.

Hornet z zabudowanym AN/APG-83 Scalable Agile Beam Radar / Zdjęcie: Northrop Grumman

Korpus piechoty morskiej poprosił o wyposażenie swoich samolotów w radar z anteną fazowaną ze względu na większą niezawodność i trwałość [tego rodzaju] radaru bez obniżania osiągów operacyjnych. Celem USMC jest zmodyfikowanie gabarytów, masy, mocy i instalacji chłodzenia seryjnego radiolokatora z anteną fazowaną w taki sposób, aby można było zabudować go w samolotach F/A-18 C/D Hornet. Udowodniliśmy, że nasz radar APG-83 SABR można zabudować w płatowcu Horneta – powiedział Greg Simer, wiceprezes Northrop Grummana ds. zintegrowanych systemów awioniki.

Northrop Grumman jest jednym z uczestników konkursu, którego celem jest zastąpienie używanego obecnie w Hornetach radaru Raytheon AN/APG-73 przez radar z anteną fazowaną. US Marine Corps planuje zmodernizować w ten sposób ok. 100 F/A-18C/D (Zamówienie na F-16 z AN/APG-83, 2017-06-11).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.