Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Wykład dotyczący BBI

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 24 września 2018

Laboratorium Lotnictwa Cywilnego, Centrum Studiów Antymonopolowych i Regulacyjnych (CARS) ma zaszczyt zaprosić na wykład gościnny prof. Juergena Muellera: The New Berlin Airport (BBI): Too late, too expensive and too small! A case study on the politics of airport construction.

Wykład poświęcony będzie historii budowy portu lotniczego Berlin-Brandenburg im. Willy’ego Brandta (BBI) i przyczynom jej niepowodzeń. Wykład odbędzie się w języku angielskim, 19 października 2018 w Warszawie, na ul. Szturmowej 1/3, w sali wykładowej C105, o godz. 17:00.  Wstęp wolny. Zgłoszenia uczestnictwa proszę przesyłać do końca 12 października 2018 r. do pani Magdaleny Kiełkiewicz (mkielkiewicz@wz.uw.edu.pl).

Profesor Mueller zdobył stopień doktorski na Uniwersytecie Stanforda. Zajmował stanowisko naukowo-badawcze w Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung (WZB). Był także kierownikiem badan w Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung w Berlinie.

Był wykładowcą wielu uczelni, m.in. w Bonn, Paryżu, Sussex, na INSEAD, w Fontainbleau, Stanfordzie i Berkeley. Pracował jako starszy ekonomista w Biurze Rozwoju telekomunikacji Międzynarodowej Unii Telekomunikacyjnej (ITU). Wykładał także w Kolegium Europejskim i był europejskim koordynatorem międzynarodowego stowarzyszenia telekomunikacyjnego (ITS, www.itseurope.org). Obecnie jest emerytowanym profesorem Hochschule für Wirtschaft und Recht Berlin (HWR Berlin) gdzie kieruje projektem badawczym German Airport Performance (GAP). Wykłada także w Université Paris I Panthéon-Sorbonne.

W zakresie dotyczącym transportu lotniczego prof. Mueller był głównym ekonomistą w badaniach Cost of Air Traffic Control Delay prowadzonych przez Association of European Airlines a także badaniach ATC Delay and Airport Capacity Constraints prowadzonych przez niemieckich użytkowników przestrzeni powietrznej. Był zaangażowany jako ekspert w projekcie badań nad przyszłym system kontroli ruchu lotniczego dla UE (Projekt Atlas).

Aktualnie jest zaangażowany jako jeden z liderów w projekcie German Airport Performance (GAP, www.gap-projekt.de). Jest wiceprzewodniczącym German Aviation Research Society (GARS, www.garsonline.de). Był kierownikiem projektu badań nad siła rynkową portu lotniczego Amsterdam Schiphol prowadzonego dla holenderskich władz antymonopolowych (NMa). Dla tej instytucji koordynował też badania Airport Benchmarking by Economic Regulators. Był kierownikiem projektu badawczego Benchmarking Avinor dla norweskiego Ministerstwa Transportu i Komunikacji. Kierował pracami zespołu GARS poświęconego planowanemu raportowi dla Incheon International Airport Corporation (IIAC).


Drukuj Góra