Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Produkcja seryjna Kosarów

Lotnictwo wojskowe, Przemysł lotniczy, Przemysł zbrojeniowy, 04 listopada 2018

Wczoraj w wytwórni w Isfahanie odbyła się oficjalna uroczystość uruchomienia produkcji seryjnej samolotów treningowych HESA Kosar. Wziął w niej udział minister obrony Brigadier General Amir Hatami i dowódca irańskich sił zbrojnych Major General Abdolrahim Moussavi. Obaj podkreślili, że Iranowi udało się uruchomić produkcję seryjną nowoczesnych samolotów mimo sankcji USA.

Linia montażowa samolotów Kosar przygotowana na uroczystość oficjalnego uruchomienia produkcji seryjnej. Jako pierwszy – samolot zmontowany już wcześniej, prawdopodobnie prezentowany w sierpniu prezydentowi Iranu / Zdjęcie: MO Iranu

Według oficjalnych wstąpień, seryjny Kosar znacząco różni się od prototypu, nazwanego Kowsar 88, ujawnionego w kwietniu 2017. Może być produkowany jako jednomiejscowy samolot bojowy, i jako dwumiejscowy – treningowo-bojowy. Wyposażono go w cyfrową awionikę i wielozadaniowy radiolokator (Początek testów Kosara, 2017-07-23).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.