Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Tu-154M Łukaszenki na sprzedaż

Lotnictwo cywilne, Służby państwowe, 06 listopada 2018

Kompania lotnicza Bieławia wystawiła na sprzedaż samolot Tu-154M nr rej. EW-85815, którym latali ważni politycy Białorusi. Wyprodukowano go w 1995. Na początku lat 2000. latał nim prezydent Białorusi Aleksandr Łukaszenko. Później korzystał z niego m.in. premier tego kraju i członkowie rządu. Ostatni raz jego oficjalny lot odnotowano w 2016. Spotterzy sfotografowali wówczas samolot w Nowosybirsku, podczas międzylądowania w drodze do Pekinu.

Samolot białoruskich VIP, Tu-154M nr rej. EW-85815 w jednym z ostatnich lotów / Zdjęcie: russianplanes.net

Bieławia zaproponowała cenę wywoławczą równą 4,292 mln rubli białoruskich (równowartość ok. 2 mln USD). Chętni muszą wpłacić 20% tej kwoty jako zadatek. Aukcję zaplanowano na 5 grudnia.

Ewentualny kupiec musi pamiętać o różnych ograniczeniach związanych z wiekiem i stanem technicznym samolotu. Między innymi o tym, że Tu-154M nie mogą latać do państw Unii Europejskiej, bo przekraczają dozwolony poziom hałasu. Co więcej, do ich pilotowania trzeba 4-osobowej załogi, a nie typowych dla współczesnych samolotów pasażerskich 2 pilotów.

Od 2012 prezydent Łukaszenko lata nowym samolotem. To Boeing-767-300ER.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.