Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy Dreamliner 787-10 dla United

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 07 listopada 2018

W zakładach w Charleston Boeing przekazał 5 listopada United Airlines pierwszego Dreamlinera 787-10 (zn. rej. N14001, nr ser. MSN 40936). W ten sposób amerykańskie towarzystwo stało się pierwszym w świecie użytkownikiem wszystkich trzech modeli tej rodziny, obejmującej także 787-8 i 787-9. Innymi użytkownikami największych Dreamlinerów są też Singapore Airlines i Etihad Airways (SIA odebrały pierwszego Boeinga 787-10, 2018-03-26).

United Airlines są pierwszym w świecie użytkownikiem wszystkich trzech modeli Dreamlinerów / Zdjęcie: United Airlines

Model 787-10 to doskonały dodatek do floty United. Zapewnia największą oszczędność paliwa, a jednocześnie większy komfort na pokładzie, dzięki czemu pasażerowie mogą dotrzeć do miejsca docelowego bardziej wypoczęci – powiedział dyrektor finansowy United Airlines Gerry Laderman.

Zespół United Airlines ponownie podnosi poprzeczkę. Dzięki nowym  787-10 United będą użytkować najbardziej paliwooszczędne odrzutowce szerokokadłubowe we współczesnym lotnictwie komunikacyjnym. Większy samolot ma więcej foteli i większą ładowność, a także komfort, jaki preferują pasażerowie. Jesteśmy zaszczyceni, że United Airlines, wiodący globalny przewoźnik, zaufał rodzinie 787, starannie optymalizując swoją siatkę połączeń dla wszystkich trzech modeli Dreamlinerów – dodał starszy wiceprezes Boeing Commercial Airplanes ds. globalnej sprzedaży i marketingu Ihssane Mounir.

Boeing 787-10 United jest wyposażony w 44 fotele klasy biznes Polaris, 21 foteli klasy Premium Plus, 54 fotele klasy ekonomicznej plus i 199 foteli klasy ekonomicznej. W oparciach foteli zainstalowano ekrany z funkcją podziału, umożliwiające jednoczesne oglądanie filmów i mapy pokazującej trasę lotu.

United Airlines odbiorą łącznie 14 Dreamlinerów 787-10, z czego jeszcze 2 trafią do linii przed końcem tego roku. Pierwszy samolot tego modelu wejdzie do eksploatacji na trasie pomiędzy Newark i Los Angeles 7 stycznia 2019. Kolejna trasa, Newark – San Francisco, zostanie zainaugurowana 14 lutego 2019. United eksploatują obecnie 12 787-8 i 25 787-9, a ich portfel zamówień obejmuje jeszcze 13 Dreamlinerów 787-9 (United zamawiają następne Dreamlinery, 2018-10-04).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.