Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Aero 2009: Był Thielert, jest Centurion

Lotnictwo cywilne, 02 kwietnia 2009

Podczas międzynarodowej wystawy lotnictwa ogólnego Aero 2009 w Friedrichshafen jesteśmy świadkami narodzin nowego producenta lotniczych silników diesla. Thielert przekształca się w Centuriona.

 Najnowszy produkt przedsiębiorstwa, utworzonego po upadku Thielerta - silnik diesla Centurion 2.0S. Dotychczas producent uzyskał uzupełniający certyfikat typu dla samolotu Cessna 172S z takim napędem. Obecnie trwają prace nad zabudowaniem go w innych typach statków powietrznych / Zdjęcie: Bartosz Głowacki

Bruno M. Kubler, zarządzający masą upadłościową przedsiębiorstwa Thielert, poinformował o przekształceniu go w nowe przedsięwzięcie, noszące nazwę Centurion (dotychczas marka silników Thielerta). Przedsiębiorstwo to zajmować się będzie nie tylko produkcją lotniczych diesli, ale także ich sprzedażą i dystrybucją części zamiennych na całym świecie. Prezesem Centuriona został mianowany Jasper M. Wolfson, poprzednio odpowiedzialny za sprzedaż w Thielert Aircraft Engines GmbH (TAE). W swoim inauguracyjnym przemówieniu zapowiedział on utrzymanie wiodącej pozycji na rynku (ugruntowanej przez upadłą TAE), a także rozpoczęcie nowej ofensywy marketingowej. Wolfson zapewnił także użytkowników, że wszystkie nowo wyprodukowane Centuriony i części zamienne do nich będą objęte dwuletnią gwarancją.

W ofercie nowo utworzonego przedsiębiorstwa znajdą się znane już i powszechnie używane silniki Centurion 1.7, 2.0 i 4.0, a także najnowszy model - 2.0S, o mocy 155 KM. Głównymi odbiorcami tych konstrukcji mają być użytkownicy samolotów lekkich, produkowanych przez Cessnę, Diamonda, Pipera i Robina, którzy zdecydują się na wymianę eksploatowanych dotychczas tłokowych zespołów napędowych. Obecnie na całym świecie w statkach powietrznych tych producentów używanych jest ponad 2000 silników Centurion, które wylatały łącznie ponad 1,5 mln godzin.

LOTNIK-gam zaprasza na stoisko 407 w hali A7


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.