Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Dwutysięczny Boeing dla ChRL

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 03 grudnia 2018

30 listopada Boeing dostarczył przewoźnikom z ChRL dwutysięczny samolot swej produkcji. Był to pasażerski 737 MAX z silnikami CFM International Leap-1B. Odebrały go Xiamen Airlines.

Boeing 737 MAX 8 C1 w specjalnym malowaniu Xiamen Airlines / Zdjęcie: Boeing

Do przewoźników z ChRL – bezpośrednio lub poprzez dzierżawę – trafia co czwarty wyprodukowany przez Boeinga samolot komercyjny. Tempo dostaw szybko rośnie. Dostawa pierwszego tysiąca trwała ok. 40 lat, a drugiego już tylko 5. Zakupy samolotów przez przewoźników z ChRL są ważne dla gospodarki USA.

Odebrany 30 listopada samolot to ósmy 737 MAX, który trafił do szybko rozwijających się, istniejących 34 lata, Xiamen Airlines. Łącznie eksploatują one ponad 200 samolotów Boeinga. To największy użytkownik samolotów amerykańskiego producenta w ChRL (Pierwszy 737 MAX dla Xiamen, 2018-05-23).

W ChRL latają ponad 3 tysiące odrzutowych samolotów komercyjnych. Ponad połowa z nich to Boeingi. Amerykański koncern przewiduje, że flota ta podwoi się w ciągu 20 lat. Według prognozy Boeinga do 2038 chińscy przewoźnicy kupią 7690 samolotów wartych 1,2 bln USD. Będzie to aż 17% popytu światowego (Juneyao użytkownikiem Dreamlinerów, 2018-10-22, Pierwszy Boeing 737 MAX dla Air China, 2017-11-06, Donghai Airlines kupują Dreamlinery, 2016-11-03, Donghai Airlines kupują Dreamlinery, 2016-11-03).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.