Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Hanwha ujawnia projekty KAAV-II

Przemysł zbrojeniowy, 04 grudnia 2018

Południowokoreański koncern Hanwha Land Systems ujawnił trzy warianty projektu pływającego transportera opancerzonego KAAV-II. Powstają one na zlecenie Agencji ds. Projektów Obronnych. Nowe, szybkie i dysponujące dużym zasięgiem transportery miałyby służyć do penetrowania terytoriów przeciwnika z morza.

Trzy warianty projektu KAAV-II z różnie umieszczonymi wieżami i kształtami kadłubów oraz inaczej rozmieszczonym zespołem napędowym

Pierwszy z ujawnionych wariantów ma kadłub o długości 9 m, szerokości 3,6 m i wysokości 3,1 m. Jego wieża K21, umieszczona za środkiem kadłuba, miałaby długość 2,2 m, szerokość 1,6 m i wysokość 0,6 m. Pojazd miałby przewozić 3 osoby załogi i 20 żołnierzy desantu. Do napędu zaplanowano silnik o mocy 1500 KM umieszczony z przodu, z pędnikami po bokach kadłuba.

Trzy warianty wież mogących stanowić uzbrojenie KAAV-II – załogowych i bezzałogowej

Dwa pozostałe warianty są do siebie podobne. Różnią się kształtem kadłuba (w wariancie drugim z kompozytowym pancerzem i dnem V, a w trzecim z pancerzem konwencjonalnym) o takich samych wymiarach: długość – 9,4 m, szerokość – 3,5 m i wysokość – 3,0 m. Mają też inaczej umieszczone, w przedniej części kadłuba, wieże – załogową K21 (wariant 2) o masie 465 kg lub bezzałogową (wariant 3) CTA o masie 324 kg i wymiarach: długość – 1,8 m, szerokość – 1,7 m i wysokość – 0,6 m. Pojazdy mieszczą taką samą załogę i desant jak w wariancie 1, ale miałyby być napędzane umieszczonymi centralnie silnikami MTU o mocy aż 2700 KM.

Wariant KAAV-II z wieżą bezzałogową CTA. Ten pojazd miałby być napędzany umieszczonym centralnie silnikiem o mocy 2700 KM. Widać schemat rozmieszczenia załogi i żołnierzy desantu


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.