Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

LAN zamawia 32 Boeingi 787 i 4 777 cargo

Lotnictwo cywilne, 07 listopada 2007

Boeing ogłosił, że chilijskie linie lotnicze LAN zamówiły 32 samoloty 787 Dreamliner i cztery 777 w wersji cargo. To największe zamówienie na 787 w Ameryce Południowej.

LAN zamówiły 26 samolotów 787 bezpośrednio u Boeinga, a 6 kolejnych 787-9 za pośrednictwem International Lease Finance Corp. Podobnie jest z samolotami cargo. 2 samoloty 777 LAN zamawia u Boeinga, a 2 zamierza leasingować poprzez GE Commercial Aviation Services (GECAS).

26 Dreamlinerów 787-8 i 787-9 ma kosztować 4,5 mld USD według cen katalogowych. Dwa 777 cargo są warte ok. 500 mln USD.

Dwie inne linie południowoamerykańskie, które zamówiły dotąd Dreamlinery to Aeromexico i Colombia Avianca. Linie meksykańskie zamówiły dwa samoloty, a trzy chca leasingować, kolumbijskie zamówiły 10 787. Do tej pory 51 linii lotniczych zamówiło 736 samolotów 787 różnych wersji. Początek dostaw, które się opóźniają, jest przewidywany na następny rok.


Drukuj Góra