Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa Pipera Aztec na Florydzie

Wypadki, Lotnictwo cywilne, 09 marca 2019

Wczoraj po południu z międzynarodowego portu lotniczego w Tampa na Florydzie w USA wystartował dwusilnikowy samolot Piper Aztec. Na jego pokładzie znajdowało się 5 osób. Lecieli na lotnisko Pahokee-Palm Beach County Glades nad jeziorem Okeechobee.

Niedługo przed lądowaniem utracono kontakt z samolotem. Okazało się, że o 15:26 czasu lokalnego wpadł on do wód jeziora Okeechobee, ok. 400 m od brzegu. Samolot zatonął wraz z osobami znajdującymi się na jego pokładzie.

W akcji poszukiwania szczątków samolotu i ciał ofiar katastrofy biorą udział płetwonurkowie z Dive Team Sheriff Palm Beach County

Wrak zlokalizowano ok. 18:00. Świadkowie twierdzili co prawda, że widzieli jedną osobę, która pływała w pobliżu miejsca zatonięcia samolotu, ale nikogo żywego nie znaleziono. Uznano więc, że wszyscy lecący Piperem zginęli na miejscu.

Nie wiadomo, co było przyczyną katastrofy.

Rozbity samolot to dwusilnikowy dolnopłat Piper PA-23-250 Aztec nr rej. N5894Y, nr ser. 27-3048. Należał do L-Holding LCC.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.