Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

USAF poszukują nowych foteli wyrzucanych

Lotnictwo wojskowe, Przemysł lotniczy, 14 marca 2019

US Air Force (wojska lotnicze USA) rozpoczęły analizę rynku, aby zidentyfikować potencjalnego dostawcę foteli wyrzucanych  nowej generacji. Poszukiwane są fotele dla wielozadaniowych samolotów bojowych F-15 Eagle, F-16 Fighting Falcon i F-22 Raptor, uderzeniowych A-10 Thunderbolt II i bombowców B-1 Lancer.

Nowe fotele wyrzucane mają zastąpić używane obecnie ACES 5 / Zdjęcie: UTC

Na razie konkurs nie został jeszcze oficjalnie ogłoszony i nie wiadomo, kiedy się rozpocznie. Jedynymi potencjalnymi kandydatami są amerykańskie przedsiębiorstwo Collins Aerospace i brytyjska spółka Martin-Baker.

USAF poszukują fotela, który umożliwi bezpieczne opuszczenie samolotu lotnikowi o masie od 62,6 kg do 153 kg, z wyposażeniem ratowniczym. Fotel ma być przystosowany do katapultowania przy prędkości od 0 do 1111 km/h, na wysokości od 0 do 18 288 m. Prędkość opadania lotnika ze spadochronem nie powinna przekraczać 7 m/s.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.