Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło

SpiceJet wybierają Amadeusa

Lotnictwo cywilne, 19 marca 2019

Amadeus i SpiceJet, indyjskie tanie linie lotnicze, poinformowały o zawarciu nowej umowy dystrybucyjnej, która zapewnia globalnej sieci biur podróży używających technologii Amadeus dostęp do taryf i cenników tego przewoźnika za pośrednictwem platformy usług turystycznych Amadeus Travel Platform.

SpiceJet dołącza do ponad 440 linii lotniczych, w tym ponad 110 tanich przewoźników i linii hybrydowych, których taryfy i produkty można rezerwować w systemach Amadeus / Zdjęcie:  SpiceJet

Dla SpiceJet jest to pierwsza współpraca z partnerem dystrybucyjnym. Dzięki połączeniu z największą społecznością biur podróży i nabywców usług turystycznych na świecie przewoźnik będzie mógł prezentować swoje produkty podróżnym na skalę globalną, uzyskać dostęp do nowych rynków i partnerów oraz powiększyć grono swoich klientów.

SpiceJet to drugie co do wielkości tanie linie lotnicze w Indiach. Realizują średnio 516 lotów do 59 miejsc dziennie, w tym do 8 miast poza granicami kraju. Wkrótce rozpoczną loty do Dżuddy, która będzie ich dziewiątym kierunkiem zagranicznym. SpiceJet obsługuje swoją siatkę połączeń dzięki flocie obejmującej 48 odrzutowców Boeing 737 NG/MAX, 27 turbośmigłowych Bombardierów Q400 i jeden samolot towarowy B737. Linie są też największym indyjskim przewoźnikiem regionalnym, realizującym 23 loty dziennie w ramach regionalnego programu transportowego UDAN (737 MAX dla nowych klientów , 2018-10-16, 90-miejscowy Q400 dla SpiceJet, 2018-09-27).

Ajay Singh, prezes i dyrektor generalny SpiceJet powiedział: Z przyjemnością informuję o nawiązanej przez nas współpracy z Amadeusem, która pomoże liniom SpiceJet w dotarciu do nowych klientów zarówno w Indiach, jak i za granicą. SpiceJet niesamowicie się rozwijają i jestem pewny, że nowa sieć dystrybucji umożliwi wielu klientom skorzystanie z naszej olbrzymiej siatki połączeń krajowych i rosnącej oferty lotów międzynarodowych.

SpiceJet będzie w stanie definiować zoptymalizowane oferty, w tym treści multimedialne, i udostępniać je zarówno biurom podróży, jak i pasażerom. Dostarczając biurom podróży i podróżnym wszystkie informacje potrzebne do podjęcia właściwej decyzji o zakupie, przewoźnik będzie też mógł zadbać o to, aby jego usługi turystyczne wyróżniały się na tle konkurencji nie tylko ceną.  

Cyril Tetaz, wiceprezes Amadeusa ds. linii lotniczych w regionie Dalekiego Wschodu dodał: Nasza współpraca obejmuje dystrybucję i rozwiązania informatyczne. Z dumą będziemy wspierać SpiceJet w ich rozwoju w Indiach i za granicą. Dzięki naszej globalnej sieci przewoźnik będzie mógł wyróżnić swoje oferty na tle konkurencji i zapewnić podróżnym niezbędną przejrzystość i możliwości indywidualizacji.

SpiceJet jest użytkownikiem systemu PSS Navitaire, która jest częścią grupy Amadeus. Przewoźnik korzysta z platformy do dokonywania rezerwacji o nazwie New Skies. Ścisła integracja między platformami Amadeus i Navitaire może zapewnić wspólnym klientom tych przedsiębiorstw dodatkowe szanse na generowanie przychodów. W obszarze dystrybucji SpiceJet dołącza do ponad 440 linii lotniczych, w tym ponad 110 tanich przewoźników i linii hybrydowych, których taryfy i produkty można rezerwować w systemach Amadeus (Nowe rozwiązania Singapore Airlines, 2019-02-08, Finnair wybiera Amadeus NRM, 2018-11-02, Amadeus i PLL LOT przedłużają umowę, 2018-08-28).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2024 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.