Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa Ecureuila w Chile

Wypadki, Lotnictwo cywilne, 26 marca 2019

Wczoraj rano, ok. 9:45 czasu lokalnego (12:45 UTC) w Chile, w czasie inspekcji linii energetycznych między Cardones a Polpaico rozbił się śmigłowiec AS350 Ecureuil. Na jego pokładzie znajdowało się dwóch członków załogi i czterech pracowników przeprowadzających inspekcję i regulację nowej linii energetycznej. Wrak znaleziono w trudno dostępnym terenie w rejonie Colliguay, w gminie Quilpué, w prowincji Valparaíso. Okazało się, że w katastrofie zginęli wszyscy lecący śmigłowcem. Dwóch z nich żyło jeszcze przez pewien czas po zderzeniu z ziemią, ale ostatecznie oni także zmarli.

Na miejsce katastrofy jako pierwsi dotarli poszukiwacze na koniach. Później znaleźli się tam też członkowie zespołu badającego jej przyczyny. Na razie nie wiadomo, co było powodem katastrofy.

Rozbity śmigłowiec to Eurocopter AS350B3 Écureuil nr rej. CC-AEM, nr ser. 7157 należący do spółki Ecocopter / Zdjęcie: NewsAvia

Rozbity śmigłowiec to Eurocopter AS350B3 Écureuil nr rej. CC-AEM, nr ser. 7157. Był własnością spółki Ecocopter, która świadczy usługi w zakresie transportu pracowników i sprzętu przedsiębiorstwa Edemsa, zajmującego się uruchamianiem linii wysokiego napięcia.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.