Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Chińska amfibia bezzałogowa

Przemysł zbrojeniowy, Marynarka wojenna, Strategia i polityka, 13 kwietnia 2019

Chińska Qingdao Wuchuan Heavy Industry (część China Shipbuilding Industry Corp. – CSIC) zaprezentowała 8 kwietnia bezzałogową amfibię Morska Jaszczurka. To pierwszy taki pojazd na świecie. Ma przewozić i desantować żołnierzy na nieprzygotowanym wybrzeżu. W tym kontekście wymienia się m.in. sporne wyspy na Morzu Południowochińskim.

Wizja amfibii Morska Jaszczurka w działaniach bojowych, wspieranych m.in. przez bezzałogowiec

Według bmpd.livejournal, długość amfibii wynosi 12 m, a szerokość 4,14 m. Pojazd na wodzie rozwija prędkość 50 w. Może przewozić specjalne kompleksy uzbrojenia, w tym rakietowego.

Chińska amfibia Morska Jaszczurka porusza się po lądzie na czterech modułach gąsienicowych

Wyposażono go w autonomiczny system nawigacji i prowadzenia ognia. Kompleks obserwacyjny i świadomości sytuacyjnej obejmuje kamery pasma widzialnego i podczerwieni oraz radar i lidar. Sygnały z nich są przesyłane do ośrodka dowodzenia, który może być umieszczony na jednym z dużych okrętów marynarki wojennej ChRL.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.