Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa Bella JetRanger w Gruzji

Wypadki, Lotnictwo cywilne, 07 czerwca 2019

Wczoraj przed południem w Gruzji rozbił się śmigłowiec Bell Jet Ranger X. Na jego pokładzie znajdował się pilot i dwóch pracowników Adjara Group. Lot miał charakter niekomercyjny.

Wrak śmigłowca Bell JetRanger, który rozbił się wczoraj w Gruzji / Zdjęcie: ariwaypost

Do katastrofy doszło w pobliżu Stepantsminda w okręgu Kazbek w regionie Mtsheta-Mtianeti, wkrótce po starcie, po 10:45 czasu lokalnego. Wrak znaleziono na pustkowiu. W katastrofie zginęli wszyscy, którzy lecieli śmigłowcem.

Nie wiadomo, co było przyczyną katastrofy. Gruzińskie władze lotnicze podkreślają, że pilot śmigłowca był doświadczony. Wylatał ponad 1400 godzin.

Śmigłowiec Bell 505 JetRanger X nr rej. 4L-ADJ, który rozbił się wczoraj w Gruzji / Zdjęcie: ariwaypost

Rozbity śmigłowiec to Bell 505 JetRanger X nr rej. 4L-ADJ, nr ser. 65074. Należał do Adjara Group, a jego operatorem była jej spółka zależna – Aviator+. Ostatni przegląd techniczny przeszedł 22 maja 2019.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.