Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Ryanair tworzą linie na Malcie

Lotnictwo cywilne, 09 czerwca 2019

Tanie linie lotnicze Ryanair są w trakcie tworzenia nowych linii lotniczych, które mają obsługiwać 61 tras, zastępując bezpośrednie operacje tego przewoźnika. Podczas negocjacji z rządem Ryanair zobowiązał się do uruchomienia kilku nowych tras, w tym średniodystansowych, i podwojenia floty na Malcie do 10 samolotów. Te samoloty i inne należące do Ryanaira mają zostać zarejestrowane w maltańskim rejestrze lotniczym. Ryanair ma też zbudować hangary do bazowania oraz napraw i serwisowania na Malcie. Nowe linie mają zatrudniać początkowo 350 osób.

Boeing 737-800 linii Ryanair na tle samolotu linii Air Malta / Zdjęcie: via YouTube

The Sunday Times of Malta informuje, że rząd Malty będzie posiadał złotą akcję nowych linii. Będzie miał prawo weta w kwestiach związanych z ich sprzedażą osobom trzecim. Władze Malty nie chcą, by na zwiększeniu aktywności Ryanaira straciły tradycyjne linie – Air Malta, istniejące od 1973. Analitycy twierdzą jednak, że w dalszej perspektywie narodowy przewoźnik może zostać przejęty przez nowy podmiot. Co może być tym łatwiejsze, że linie z udziałem Ryanaira maja nazywać się... Malta Air.


Drukuj Góra