Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa Bonanzy na Long Island

Wypadki, Lotnictwo cywilne, 09 czerwca 2019

Wczoraj rano z lotniska Long Island MacArthur w Ronkonkoma wystartował samolot Beechcraft Bonanza. Na jego pokładzie znajdował się pilot i jego partnerka. Lecieli na lotnisko Bedford-Hanscom Field w stanie Massachusetts.

Około 15 minut po starcie przerwał pracę silnik samolotu. Pilot próbował lądować awaryjnie na polu rodzinnej farmy Harbes przy Sound Avenue w Southold w hrabstwie Suffolk. Lądowanie się nie udało i ok. 9:15 płonący samolot rozbił się, po czym spalił się prawie całkowicie.

Wrak rozbitego na Long Island samolotu Beechcraft A36 Bonanza nr rej. N8014T / Zdjęcie: Doug Kuntz

Gdy na miejsce katastrofy dotarli okoliczni mieszkańcy i ratownicy, okazało się, że oboje lecący samolotem zginęli na miejscu. Ofiary katastrofy to 66-letni Robert Mark i jego długoletnia partnerka, 57-letnia Susan Quagliano. Lokalne media podkreślają, że katastrofę przeżył ich pies – Coco.

Samolot Beechcraft A36 Bonanza nr rej. N8014T / Zdjęcie: FlighAware

Rozbity samolot to jednosilnikowy, 6-miejscowy dolnopłat Beechcraft A36 Bonanza nr rej. N8014T, nr ser. E-2561. Należał do RI Aviation Services z siedzibą w Burlington stanie Massachusetts. Jego silnik przeszedł niedawno remont generalny, połączony z wymianą tłoków. Od tego czasu wylatał 20 lat.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.